Müşteri İlişkileri ve Geleceği

Müşteri İlişkileri ve Geleceği

Müşteri İlişkilerinin Geleceğini Anlamak İsteyenler İçin Bir Rehber

Yazar: Ahmet Uyar
Yayınevi: Efil Yayınevi
Kategori: Diğer, İnsan Kaynakları - Yönetim
Barkod: 9786052294116
Fiyat: 54,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Ekonominin temel ağırlığı müşteri odağına doğru kayıyor. Eski kalıp yaklaşımlar nostaljik pazarlamanın konusu haline gelirken daha önce hiç duymadığımız kavramlar iş dünyasını derinden sarsıyor. Bireyin önem kazandığı, postmodernizmin belirleyici olduğu ileri teknolojinin kullanıldığı, siber fiziksel sistemlerin geliştiği bu döneme Endüstri 4.0 adını veriyoruz.

Bu yeniçağı anlamadan genç kuşakların isteklerini öğrenemeyecek, çağdaş bir müşteri ilişkileri sistemi kuramayacağız. Bu nedenle sektörle ilgilenen herkesin gelecek odaklı bir anlayışla müşteri ilişkilerini tekrardan tanımlamaları ve bu konu üzerinde çalışmaları gerekmektedir. Müşteri ilişkilerini en geleceğini öğrendikçe onu daha iyi şekillendirebileceğiz. Drucker’in de dediği gibi “geleceği tahmin etmenin en iyi yolu onu yaratmaktır”. Bu kitap müşteri ilişkilerinin geleceğini anlamak isteyen herkes için temel bir rehber niteliğindedir

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı224
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMart 2018
Basım YeriAnkara
En / Boy14,00 / 21,00 cm.