Türkiye ve Sosyal Medya

Türkiye ve Sosyal Medya


Yazar: Dağhan Irak, Onur Yazıcıoğlu
Yayınevi: Okuyan Us Yayın
Kategori: İletişim - Medya, Sivil Toplum, Popüler - Alt Kültürler, Politik Hareketler
Barkod: 9786054054862
Fiyat: 59,50  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

“Sosyal Medya“ bugünün aceleci insanlarının, kitlesel iletişim kurmak için takıldıkları yeni ortam.
Bu yeni boy gösterme alanı, günümüz toplumunu hem etkiliyor, hem de onun hızlı ve kolay tepki vermek isteyen telaşıyla büyüyor.
Peki, ülkemizdeki sosyal medya kullanıcıları, acaba en çok hangi konular üzerine konuşuyor?
Siyasi tartışmalar sosyal medyada ne kadar yer tutuyor?
Kullanıcıların tartışmaktan asla vazgeçmediği temalar hangileri?
Hangi sosyal medya aracı, daha çok hangi siyasal yaklaşıma hitap ediyor? Toplumsal muhalefetin örgütlenme alanı neresi?
Ve bu etkinlik, gerçek hayattaki eylemlere ne kadar yansıyor?
Sosyal medya politik bir araç mı, yoksa kullanıcıları iyice asosyal yapan bir boşaltım mekanizması mı?
Magazin, spor ya da yalnızca insanların kendi “15 dakikalık şöhret“lerini arama kaygısı mı sosyal medyayı bu kadar vazgeçilmez yapan?
Dağhan Irak ve Onur Yazıcıoğlu, sosyal medya araçlarını gün gün tarayarak, bu sorulara yanıtlar bulmaya çalıştı. Çarpıcı yorumlar ve öne çıkan söylemler, Türkiye’nin sosyal medya profilini merak edenler için ışık tutucu ipuçları barındırıyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı137
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEylül 2012
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,50 / 19,50 cm.