Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü

Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü


Yazar: Murat Toksarı, Mehmet Emin İnal
Yayınevi: İdeal Kültür Yayıncılık
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9786055729240
Fiyat: 150,00  ₺
  Stokta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Son yıllarda işletmeler, tüketiciler için değer yaratma konusunda çok daha fazla çaba göstermekte ancak tüketici istek ve ihtiyaçlarının hızla değişmesiyle bu değişime ayak uydurmada yetersiz kalmaktadırlar. Rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüz dünyasında markalar pazarlama için değerli varlıklar haline gelmiş bunun sonucunda tüketicinin istek ve ihtiyaçlarına cevap verme olgusu işletmelerin temel politikası olmuştur. Bu durum, rakiplerine karşı rekabet üstünlüğü sağlaması için işletmeleri somut faydalardan çok değer yaratan soyut faydalara yöneltmiştir. Soyut faydalar, tüketicinin markaya olan davranışlarını olumlu veya olumsuz yönde etkileyecek bilişsel ve duygusal öncü çağrışımlardır. Bu çerçevede bu araştırmada, tüketici temelli marka değerini oluşturan boyutları incelemek ve geçerliliğini test etmek için, Kayseri’de yaşayan otomobil kullanıcılarına yönelik bir anket çalışması yapılmış ve bulanık analitik hiyerarşi prosesi yöntemi ile tüketiciler için en değerli olan marka belirlenmiştir.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı132
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2012
Basım Yeriİstanbul
En / Boy17,00 / 24,00 cm.