Medya ve İzleyici

Medya ve İzleyici


Yazar: Derleme
Yayınevi: Vadi Yayınları
Kategori: İletişim - Medya
Barkod: 9789756768631
Fiyat: 16,67  ₺
  Tükendi
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Cemaatin güvenilir dünyasından fırlatılan insanlar, aidiyet duygularını yitirmiş olmaları nedeniyle kitle iletişimin yaydığı kültürün pasif alıcıları olarak görülmektedir. I. Dünya Savaşı boyunca kitle iletişim araçlarının propaganda aracı olarak kullanılması ve faşizm olgusunun ortaya çıkışı da kötümser görüşü desteklemiş, kitle iletişim araçlarının çok büyük bir ikna ve yönlendirme gücüne sahip olduğuna inanılmıştır. 20’li ve 30’lu yıllardaki, medyanın etkilerine dair bu kabul, kitle iletişim araçlarının kavramsallaştırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunan anadamar ABD geleneği ile tarihsel, felsefi bakımından kapsamlı ve spekülatif olarak iletişim sorunu üzerinde yoğunlaşan eleştirel Avrupa geleneğinin ortak noktasını oluşturmaktadır. 70’li yıllar, iletişim çalışmaları alanında bir dönüm noktası olarak kabul edilmektedir. İleşitim alanında, paradigmatik bunalım olarak adlandırılabilecek bir dönem başlamıştır... Katkıda Bulunanlar: Klaus Bruhn Jensen, Karl Erik Rosengren, David Morley, Brigitta Hoijer, Katherine Sender, Daniel Biltereyst, Stuart Hall, Jame Roscoe, Harriette Marshall, Kate Gleeson, William R. Seaman.
(Arka Kapak)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı260
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü1. Hamur
Basım TarihiEkim 2005
Basım YeriAnkara
En / Boy15,00 / 22,00 cm.