Marka ve Sürdürülebilirlik

Marka ve Sürdürülebilirlik


Yazar: Dilek Ulucan Erkesim
Yayınevi: Hiper Yayın
Kategori: Ekonomi - Emek - İş Dünyası, Reklamcılık
Barkod: 9786257339094
Fiyat: 150,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

kitap hakkında
Günümüzde tüketiciler, geçmişe göre çok daha fazla bilgiye sahiptirler. Dolayısıyla markalar için müşterileri doğru analiz edebilmenin yanında doğru kararlar vererek pazarlama stratejilerini belirlemek eskisinden daha da önemli olmaya başlamıştır. Rekabet avantajı elde etmek isteyen markalar, tüketici zihninde sürdürülebilirliklerini korumalarının yanı sıra marka imajı ve marka sadakatine gerekli değeri vermelidirler. Bu kitapta pazar içerisinde rekabet üstünlüğünün sağlanmasında öne çıkan marka ile ilgili kavramların yanı sıra marka konumlandırma, marka değeri, marka geliştirme, marka fiyatlandırma ve marka faydalarına yer verilerek konunun detaylandırılması sağlanmıştır. Bunun yanında sürdürülebilirlik kavramları ile sürdürülebilirlik kavramının rekabete etkisi üzerinde durularak marka sürdürülebilirliği ile ilgili yorumlara yer verilmiştir.

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı90
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMart 2021
En / Boy13,50 / 21,00 cm.